SOSYAL MEDYA WORKSHOP
SOSYAL MEDYA WORKSHOP
“Facebook’ da Etik Olarak Nasıl Daha Fazla Beğen Alırım?
Örnekleriyle 18 Altın Kural!”
2 Nisan 2012Pazartesi – TBD İstanbul Şubesi/Kadıköy
Kimler Katılmalı
Pazarlama Uzmanları, Halkla İlişkiler Uzmanları, Kurumsal İletişim Uzmanları, STK Üyeleri, Kurumların Orta ve Üst Düzey Yöneticileri, Sosyal Medya Çalışanları, Web Site Sahipleri, Girişimciler
PROGRAM İÇERİĞİ
“Facebook’da Etik Olarak Nasıl Daha Fazla Beğen Alırım?
Örnekleriyle 18 Altın Kural!”
Müşterilerinizi Facebook’ da nasıl mutlu eder ve nasıl harikalar yaratabilirsiniz?
Katılım
Kesin kayıt için banka dekontunun tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Program sonunda katılım sertifikası sunulmaktadır. Önceden kayıt olmak gerekmektedir. TBD İstanbul gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.
TBD Üyesi katılım bedeli 25 TL, TBD Üyeleri dışında katılım bağış bedeli 50 TL
Ödemeleri için hesap no: Türkiye İş Bankası Hasanpaşa Şubesi
IBAN No: TR180006400000111660343544
Basvuru
TBD Istanbul Tel: 0216 337 70 41 Fax: 0216 337 70 09 E-posta: [email protected]
Adres: Caferağa Mahallesi Gn.Asım Gündüz Caddesi (Bahariye Caddesi) Adliye Palas Apartmanı No:72 Kat:1 Daire:1 Kadıköy İstanbul
Turkiye Bilisim Dernegi Uyelik Kosullari
Uyelik Basvuru Formu, Uc adet resim, 60 TL yillik uyelik bedeli
EĞİTMENİN ÖZGEÇMİŞİ
Salih Seçkin SEVİNÇ
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’ni bitirdikten sonra Amerika’ya gitti. Burada eğitim görüp çalışırken Plastik Sanatlar ve online pazarlama üzerine araştırmalar yaptı. Türkiye’ye dönünce dört sene boyunca bir uluslararası lojistik firmasında çeşitli pozisyonlarda görev aldı. Daha sonra İstanbul Sanat Evi’nde İş Geliştirme ve Pazarlama Müdürü oldu. İstanbul Sanat Evi’ne bağlı çeşitli markaların oluşturulması ve bunların pazarlanması süreçlerinde yer aldı. Bugüne kadar çeşitli basılı ve online dergilerinde makaleleri yayınlanmıştır. Avrupa Birliği “Girişimcilik Eğitimi” projeleri kapsamında “Sosyal Medya” üzerine eğitimler vermektedir. Sanat eseri pazarlama, marka yönetimi ve pazarlama süreçlerini de içeren alan deneyimlerinden sonra özellikle sosyal medya ve interaktif mecralarda pazarlama süreçleri ile ilgili araştırmalarını yoğunlaştırarak sürdürmektedir.