SATIŞ ODAKLI DİJİTAL PAZARLAMA, SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ VE HUKUKU SEMİNERİ

SATIŞ ODAKLI DİJİTAL PAZARLAMA, SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ VE HUKUKU SEMİNERİ

23 Mart 2019 Cumartesi,  Saat 10:00 – 17:00
TBD İstanbul -Şubesi Eğitim Salonu/Kadıköy

İÇERİK

SATIŞ ODAKLI PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA KULLANIMI

  • B2B Pazarlamanın Temelleri
  • B2B Pazarlama Stratejisi ve Planlaması
  • B2B Müşteri Yolculuğu ve Müşteriye Yakından Bakış
  • İçerik Stratejisi ve Planlaması
  • B2B Pazarlamada Blog Oluşturmanın Önemi
  • Başarılı Blog için Yapılması Gerekenler
  • Kaliteli İçerik Üretirken Dikkat Edilmesi Gereken Unsurlar
  • Sahip Olunan (Owned) – Kazanılmış (Earned) – Ücretli (Paid) Medya
  • Lead Generation (Müşteri Adayı Yaratma)
  • Landing Page’in önemi
  • E-posta Pazarlamayı Doğru Uygulamak
  • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
  • Arama Motoru Reklamları
  • Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamları
  • B2B Pazarlamada Raporlama ve Ölçümleme
  • Dönüşüm Optimizasyonu

MARKA VE ALAN ADI, MARKANIN İNTERNETTE KULLANIMI

  • Marka ve markanın kullanım alanları
  • Marka tanımı
  • Markanın meta tag (arama metni) olarak kullanımı
  • Markanın arama motorlarında anahtar kelime (keyword) olarak kullanımı
  • Marka ve logonun internet sitelerinde, e postalarda veya sosyal medyada kullanımı
  • Markanın alan adı olarak kullanımı
  • Marka alan adı bağlantısı
  • Alan adlarının tescili usulü
  • Marka hakkı ihlal edilerek tescil edilen alan adlarının iptali prosedürü
  • Sanal ortamda şirket itibarını sarsmaya yönelik eylemler ve yaptırımları, engelleme yolları
  • Sosyal medyada markanın/şirketin/ürünün karalanması
  • Zincir mailler yolu ile markanın/şirketin/ürünün karalanması
  • Markanın/şirketin/ürünün internet sitesinde karalanması
  • Markanın/şirketin/ürünün sanal ortamda karalanması durumunda alınabilecek tedbirler ve uygulanacak yaptırımlar

SANAL ORTAMDA HAKSIZ REKABET

  • Mevzuatımızda rekabetin düzenlenmesi
  • Rekabetin korunması hakkında kanun
  • Türk ticaret kanununda haksız rekabete ilişkin hükümler
  • Tüketici hukuku ve rekabet düzenlemeleri
  • Rekabetin Düzenlenmesine İlişkin Kanun’un incelenmesi
  • Kanunda geçen temel kavramların açıklanması
  • Rekabet kurumu
  • Kurum kararları ve örnekler
  • Türk Ticaret Kanunu’nun haksız rekabete ilişkin düzenlemeleri
  • Haksız rekabet oluşturan haller
  • Kanunun uygulama alanı
  • Yaptırımlar
  • Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da getirilen düzenlemeler
  • Reklam ve tanıtıma ilişkin düzenlemeler
  • Muafiyetler
  • Yaptırımlar
  • Hak ihlalleri
  • Alınması gereken önlemler

KATILIM
Önceden kayıt olmak gerekmektedir. Program sonunda katılım sertifikası sunulmaktadır.
TBD İstanbul gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.

TBD Üyesi katılım bedeli 250 TL
TBD Üyeleri dışında katılım bedeli 350 TL

ÖDEMELER İÇİN HESAP BİLGİLERİ
Hesap Adı: Türkiye Bilişim Derneği İstanbul Şubesi
Türkiye İş Bankası Hasanpaşa Şubesi 1166 – 0343544
IBAN No: TR180006400000111660343544

Kredi kartı ile ödemek isteyen katılımcılarımız https://odemeistanbul.tbd.org.tr/ linkten “Üyeliksiz Ödeme” bölümü “Bağış” seçeneğinden tutarı yazarak ödeme yapabilirler.

Eğitim öncesinde banka dekontunun tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.

BAŞVURU

Lütfen kayıt formunu doldurunuz.
TBD Istanbul Tel: 0216 337 70 41 e-posta: [email protected]
Adres: Caferağa Mahallesi  Gn. Asım Gündüz Caddesi (Bahariye Caddesi) Adliye Palas Apartmanı No:72 Kat:1 Daire:1 Kadıköy İstanbul

EĞİTMENLER

UTKU TOPUZ Bio
Türkiye’nin ilk B2B Pazarlama ajansı C2A’nın kurucularındandır. Bu alanda çalışmaya 2006 yılında bilişim şirketlerinin telemarketing projeleri için ekipler oluşturarak ve bu ekiplere eğitimler vererek başladı. B2B şirketleri için potansiyel müşteri datası oluşturulması ve yönetimi çalışmaları yürüttü. Oracle, Microsoft, SAP, Logo gibi dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen bilişim şirketleri ve onların iş ortakları için;

  • Pazarlama stratejilerinin belirlenmesi,
  • Lead generation (müşteri adayı yaratma) kampanya planlarının oluşturulması ve uygulanması
  • Baştan uca etkinlik yönetimi
  • Raporlama ölçümleme ve optimizasyon,

çalışmalarını içeren geniş kapsamlı projeleri yönetti. B2B şirketlerine, dijital pazarlama ve sosyal medya süreçlerinin iyileştirilmesi, müşteri edinme (acquisition) ve elde tutma (retention) konularında danışmanlık hizmeti veriyor. Bunun yanısıra B2B şirketi sahiplerine ve üst düzey yöneticilerine dijital pazarlama ve sosyal medyanın satış odaklı kullanımına dair eğitimler veriyor.

Av. CEYDA AKAYDIN
Orta Öğretimini Çanakkale Anadolu Lisesinde, lisans eğitimini Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesinde, İnternet Ortamında telif Hakları konulu tezli yüksek lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Özel Hukuk Anabilim Dalı’nda tamamladı. Halen İstanbul Üniversitesi Özel Hukuk Anabilim Dalında bayilik sözleşmeleri konusunda doktora tezi çalışmalarını sürdürmektedir. 2001 yılında İstanbul Üniversitesi Enformatik Bölümü’nde  Araştırma Görevlisi olarak akademik kariyerine başlayan Akaydın, bu görevinden 2008 yılında ayrıldı.

Halen İstanbul Barosu’na bağlı olarak serbest avukatlık yapmakta ve özellikle sözleşmeler hukuku ve bilişim hukuku alanlarında hukuk eğitimleri vermektedir. İstanbul Barosu Bilişim Merkezi kurucu üyesi, Türkiye Bilişim Derneği İstanbul Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi ve İnternet Kurulu Alan Adları (DNS) Çalışma grubu üyesi olan Akaydın evli ve bir çocuk annesidir.

Av. Dr. VAKUR KULAT
1970 doğumlu olan M. Vakur Kulat, lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nde, yüksek lisans eğitimini Leicester Üniversitesi/İngiltere’de “Uluslararası ve AB Ticaret Hukuku” alanında yapmıştır. Yüksek Lisans bitirme tezini karşılaştırmalı bir çalışma olarak, “AB ve Türk Rekabet Hukukunda Birleşme ve Devralmaların Kontrolü” alanında yazmıştır. Staj ve mesleğin ilk yıllarındaki çalışmaları sonrasına, 2000 yılından bu yana, Kulat Hukuk Bürosu’nun kurumsallaştırılması ve bugüne getirilmesi sürecinde 2. kuşak olarak yer almıştır. Mesleki bilgi ve tecrübesini daha ziyade ticaret, borçlar hukuku ve regülasyonlar alanında edinmiştir. Hukuk doktora eğitim, sonucunda yazdığı “Türkiye Demiryollarının Serbestleştirilmesi” isimli doktora tezi, Türkiye’de alanındaki ilk hukuk tezi olmuştur. M. Vakur Kulat ayrıca Büronun yönetimi sorumluluğunu taşımaktadır. On yıl süreyle, İstanbul Barosu Staj Eğitim Merkezi’ne emek vermiş, genç meslektaşlarına Ticaret Hukuku alanında bilgi ve tecrübelerini aktarmıştır. Çeşitli yayınlarda yazı ve makaleleri yayınlanmış olup, akademik ve mesleki yazı çalışmaları devam etmektedir.

Önceki TBD Ankara Şubesi 6. Olağan Genel Kurul Basın Yansımaları
Sonraki T.C. Ticaret Bakanlığı Bilişim Sektörü Raporları