SATIŞ ODAKLI DİJİTAL PAZARLAMA, SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ VE HUKUKU SEMİNERİMİZ GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

SATIŞ ODAKLI DİJİTAL PAZARLAMA, SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ VE HUKUKU SEMİNERİMİZ GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Av. Ceyda Akaydın, Av. Dr. Vakur Kulat ve Utku Topuz tarafından verilen “Satış Odaklı Dijital Pazarlama, Sosyal Medya Stratejileri ve Hukuku” Seminerimiz 23 Mart 2019 tarihinde TBD İstanbul Şubesi Eğitim Salonunda gerçekleştirilmiştir.

B2B Pazarlamanın Temelleri, B2B Pazarlama Stratejisi ve Planlaması, B2B Müşteri Yolculuğu ve Müşteriye Yakından Bakış, İçerik Stratejisi ve Planlaması, B2B Pazarlamada Blog Oluşturmanın Önemi, Başarılı Blog için Yapılması Gerekenler, Kaliteli İçerik Üretirken Dikkat Edilmesi Gereken Unsurlar, Sahip Olunan (Owned) – Kazanılmış (Earned) – Ücretli (Paid) Medya, Lead Generation (Müşteri Adayı Yaratma), Landing Page’in önemi, E-posta Pazarlamayı Doğru Uygulamak, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), Arama Motoru Reklamları, Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamları, B2B Pazarlamada Raporlama ve Ölçümleme, Marka ve markanın kullanım alanları, Marka tanımı, Markanın meta tag (arama metni) olarak kullanımı, Markanın arama motorlarında anahtar kelime (keyword) olarak kullanımı, Marka ve logonun internet sitelerinde, e postalarda veya sosyal medyada kullanımı, Markanın alan adı olarak kullanımı, Marka alan adı bağlantısı, Alan adlarının tescili usulü, Marka hakkı ihlal edilerek tescil edilen alan adlarının iptali prosedürü, Sanal ortamda şirket itibarını sarsmaya yönelik eylemler ve yaptırımları, engelleme yolları, Sosyal medyada markanın/şirketin/ürünün karalanması, Zincir mailler yolu ile markanın/şirketin/ürünün karalanması, Markanın/şirketin/ürünün internet sitesinde karalanması, Markanın/şirketin/ürünün sanal ortamda karalanması durumunda alınabilecek tedbirler ve uygulanacak yaptırımlar, Mevzuatımızda rekabetin düzenlenmesi, Rekabetin korunması hakkında kanun, Türk ticaret kanununda haksız rekabete ilişkin hükümler, Tüketici hukuku ve rekabet düzenlemeleri, Rekabetin Düzenlenmesine İlişkin Kanun’un incelenmesi, Kanunda geçen temel kavramların açıklanması, Rekabet kurumu, Kurum kararları ve örnekler, Türk Ticaret Kanunu’nun haksız rekabete ilişkin düzenlemeleri, Haksız rekabet oluşturan haller, Kanunun uygulama alanı, Yaptırımlar, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da getirilen düzenlemeler, Reklam ve tanıtıma ilişkin düzenlemeler, Muafiyetler, Yaptırımlar, Hak ihlalleri ve Alınması gereken önlemler konularında bilgiler verilmiştir.

TBD İstanbul Şubesi olarak üyelerden gelen talep ve öneriler doğrultusunda ve sektördeki gelişmeler ışığında belirlenecek konularda eğitim ve bilgilendirme etkinliklerine devam edilecektir.

 

 

Önceki TBD Ankara Şubesi 6. Olağan Genel Kurul Basın Yansımaları
Sonraki T.C. Ticaret Bakanlığı Bilişim Sektörü Raporları