360º Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi

360º SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI EĞİTİMİ

6 – 8 – 13 – 15 Eylül 2011 (Saat: 13:00 – 17:00 arası)

TBD Istanbul Subesi / Kadikoy

 Amaç

Dijital çağda  “Yeni Medya” üzerine terimlere ve uygulamalara hakim, kavramsal süreçleri tanıyan; bu süreçlerde kendi alanları ile ilgili olarak doğru pazarlama stratejileri oluşturabilecek Sosyal Medya Uzmanları yetiştirmek. Doğrudan sahada kullanıma yönelik 360 derece “Sosyal Medya” eğitimi sağlamak.

 

 

Kimler katılmalı

Pazarlama Uzmanları, Halkla İlişkiler Uzmanları, Kurumsal İletişim Uzmanları, STK Üyeleri, Kurumların Orta ve Üst Düzey Yöneticileri,  Sosyal Medya Çalışanları, Web Site Sahipleri, Girişimciler

PROGRAM İÇERİĞİ 

 

 

6 Eylül 2011 – Salı

 

13:00–17:00 Sosyal Medya

 

Salih Seçkin Sevinç – DAHABAŞKA Reklam, Ajans Başkanı (http://about.me/salihseckinsevinc)

 

Eğitim Amacı: (İnovatif)Sosyal Medya’nın kullanım alanları, sektörlere göre kullanımı ile birlikte kavramsal süreçleri hakkında bilgilendirmek. Doğru stratejilerin nasıl oluşturulacağını öğretmek. Sosyal Medya’nın kişiye ya da kuruma özel holistik kurgusunun nasıl olması gerektiği hakkında bilgi vermek.

 

  • Kişisel Bloglar ve Şirket Blogları Nasıl Kullanılır?
  • Facebook
  • Twitter
  • Friendfeed
  • Formspring
  • Linkedin
  • Sosyal Medya ortamında fırsatlar, tehditler
  • E-mail marketing platformları ve doğru kullanımları
  • Facebook ve Twitter takipçilerinizi nasıl arttırır ve nasıl yönetirsiniz?
  • Doğru kitleye ulaşarak takipçi elde etme yöntemleri
  • Sosyal Medya’da Reklam
  • Sektörlere göre “niş” Sosyal Medya mecraları
  • Workshop

 

8 Eylül 2011 – Perşembe

13:00–17:00 İnteraktif Pazarlama Teknolojileri

Mehmet Ali Altıparmak – DahaBaşka Reklam, Kurucu Ortak, Yazılım Uzmanı

 

Eğitim Amacı: Pazarlama profesyonellerine, uygulama geliştirme ekibiyle iletişimlerini güçlendirecek yeterlilikte teknik bilgi vermek; uygulama çesitleri hakkında karar verme süreçlerini kolaylaştıracak yetiyi sağlamak.

  • Ne kadar interaktif o kadar iyi!
  • Uygulama türlerinden en uygun olanı seçebilmek
  • Uygulama Platformları
  • Teknik terimlere aşina olmak
  • Bir uygulama geliştirici ile hangi dilde konuşmalı
  • Güncel uygulama fikirleri: workshop

 

13 Eylül 2011 – Salı

 

13:00–17:00 SEO – Search Engine Optimization (Google ve Arama Motorları Optimizasyonu)

M. Yalçın Parmaksız – Beyazperde.com Pazarlama Direktörü

 

Eğitim Amacı: SEO, SEM ve Sosyal Medya’nın birlikte uygulanabilirliğini göstermek. SEO’nun önemini ve arama motoru matriksleri üzerindeki etkilerini anlamak.

  • SEO yol haritası ve planlama
  • İndexleme ve sıralama algoritmalarına giriş
  • Site içi optimizasyon
  • Meta tagler
  • Anahtar kelime seçimi ve rekabet analizi
  • Sayfa içi linklendirme
  • Site bağlantıları ve önemli HTML kodlar
  •  Site dışı optimizasyon
  • Harici linklendirme kuralları
  • Longtail site trafiği oluşturmak
  • Google SPAM, Bomb’dan nasıl kaçınılır
  • SEO sonuçlarının ölçümlenmesi
  • Google Analytics ile SEO performans ölçümü
  • Web Master Tools ile performans ölçümü
  • Chrome SEO eklentileri ile performans ölçümü
  • Google Adwords

 

15 Eylül 2011 – Perşembe

 

Real Talks/Gerçek Deneyimler – Uzmanların Ağzından Sosyal Medya

 

13:00-14:00  Levent KARADAĞ – TBD İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı

14:00–15:00  Doğuş Alev AKA – Borusan Otomotiv, E-Pazarlama Uzmanı

15:00-16:00  Ekin Acar – Global Bilgi A.Ş.  Sosyal Medya Proje Yöneticisi

 

Katılım

Kesin kayıt için banka dekontunun tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Seminer notları ve program sonunda katılım sertifikası sunulmaktadır. Önceden kayıt olmak gerekmektedir. TBD İstanbul gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.

 

.:Eğitmenler:.

M.Yalçın PARMAKSIZ
Sakarya Üniversitesi’nden Elektrik – Elektronik Mühendisi ve İstanbul Teknik Üniversitesi’nden MBA derecelerini aldı. Tetra A.Ş ve Otis’te farklı pazarlama yöneticiliği pozisyonlarında çalıştıktan sonra Collezione’de CRM ve Pazar Araştırma Müdürlüğü yaptı.

A&B İletişim’de IBM Türk, Boeing ve SunExpress gibi firmalara İletişim Danışmanlığı hizmeti verdi. Global Access/ Broadcast Grup’da İş Geliştirme Müdürü olarak online turizm alanında çalışmalarda bulundu. Turizm sektörüne özel B2B ve B2C Online Rezervasyon Sistemlerinin tasarlanmasını sağladı. Siberalem.com, idefix.com, evlilikmerkezi.com, itiraf.com gibi sitelerin bağlı olduğu EBİ A.Ş’de E-Pazarlama Koordinatörü olarak SEO, Google AdWords, Analytics ve Data Mining konularında çalışmalarda bulundu.

 

Şu anda Türkiye’nin en büyük sinema sitelerinden BeyazPerde.com’da Pazarlama ve Satış Direktörü olarak çalışıyor.
Sertifikalı Analytics, Google AdWords ve SEO uzmanı olan Yalçın Parmaksız, SEO, AdWords,E-mail Pazarlama ve Veri Madenciliği üzerine kafa yoruyor.

 

Mehmet Ali ALTIPARMAK

Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Ülker, İstanbul Sanat Evi, Assessment Systems’da bir çok kapsamlı web projesine imza attı. Bağımsız olarak projeler geliştirdi, internet ve teknoloji danışmanlığı yaptı. Facebook, mobil uygulamalar üzerine çalışmakta, Web 2.0 projelerine kafa yormakta  ve yeni uygulamalar geliştirmektedir. 2010 senesinden bu yana DahaBaşka Reklam Ajansı’nun kurucu ortağıdır.  Teknolojik süreçler ve web yazılımları konusunda uzmandır.

 

Salih Seçkin SEVİNÇ

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’ni bitirdikten sonra Amerika’ya gitti. Burada eğitim görüp çalışırken Plastik Sanatlar ve online pazarlama üzerine araştırmalar yaptı. Türkiye’ye dönünce dört sene boyunca bir uluslararası lojistik firmasında çeşitli pozisyonlarda görev aldı. Daha sonra İstanbul Sanat Evi’nde İş Geliştirme ve Pazarlama Müdürü oldu. İstanbul Sanat Evi’ne bağlı çeşitli markaların oluşturulması ve bunların pazarlanması süreçlerinde yer aldı. Bugüne kadar çeşitli basılı ve online dergilerinde makaleleri yayınlanmıştır. Avrupa Birliği “Girişimcilik Eğitimi” projeleri kapsamında “Sosyal Medya” üzerine eğitimler vermektedir. Sanat eseri pazarlama, marka yönetimi ve pazarlama süreçlerini de içeren alan deneyimlerinden sonra özellikle sosyal medya ve interaktif mecralarda pazarlama süreçleri ile ilgili araştırmalarını yoğunlaştırarak sürdürmektedir.

 

Katilim

Kesin kayit icin banka dekontunun tarafimiza gonderilmesi gerekmektedir. Seminer notlari ve program sonunda katilim sertifikasi sunulmaktadir. Onceden kayit olmak gerekmektedir. TBD Istanbul gerektiginde egitim mekanini veya egitmeni degistirme, programi iptal etme veya erteleme hakkini sakli tutmaktadir.

 

TBD Uyesi katilim bedeli 200 TL,  TBD Uyeleri disinda katilim bagis bedeli 300 TL  

Odemeler icin hesap no: Turkiye Is Bankasi Hasanpasa Subesi

IBAN No: TR180006400000111660343544

 

Katilimcilara VIPRE Antivirus 90 gunluk surum hediye edilecektir.

 

Basvuru

TBD Istanbul Tel: 0216 337 70 41 Fax: 0216 337 70 09 E-posta: [email protected]

Adres: Caferağa Mah. Bahariye Caddesi (Gn. Asım Gündüz Cad.) Adliye Palas Apt. No:72 Kat:1 Daire:1 Kadikoy İstanbul

 

Turkiye Bilisim Dernegi Uyelik Kosullari

Uyelik Basvuru Formu, Uc adet resim, 60 TL yillik uyelik bedeli

Önceki TBD BİLİŞİM DERGİSİ 2005 ÖYKÜ YARIŞMASI SONUÇLANDI
Sonraki Webde Özgün İçerik Hazırlama Eğitimi