Algı Yönetimi Eğitimi

Algı Yönetimi Eğitimi

TBD Ankara Şubesi olarak gerçekleştirdiğimiz eğitim etkinliklerimize bu kez;

13 Aralık 2019 tarihinde 14:00-17:00 saatleri arasında, TBD Genel Merkez Prof. Dr. Güney Gönenç Toplantı Salonunda gerçekleştirilecek ve Eğitmen Ufuk Okan Güvendiren  tarafından verilecek olan “Algı Yönetimi Eğitimi” ile devam ediyoruz.

Eğitime katılım ücretsizdir.  Katılım ve eğitim ile ilgili detaylı bilgiler aşağıda sunulmuştur.

Saygılarımızla,

 

Eğitimin Amacı

  1. Bölümde iletişim kavramı, iletişimin temel öğeleri, etkin iletişim ve örgütlerde etkin iletişim konuları ele alınmış,
  2. Bölümde; algı kavramı, algılama süreci, algı ve gerçeklik, algı türleri ve kuramları ile algıda seçicilik konuları incelenmiş,
  3. Algı yönetimi kavramı ve süreci, örgütsel imaj yönetimi, örgütsel itibar yönetimi, örgütsel güven yönetimi ve örgütsel kimlik yönetimi ele alınmıştır.

Kimler Katılmalı

Bireysel ve kitlesel İnsan ilişkileri içerisinde olan/olmak isteyen, Algı kavramının ne olup/olmadığı konusunda netlik kazanmak isteyen ve bunun yanı sıra imaj yönetimi, itibar yönetimi ve kimlik yönetiminin oluşturduğu nihai sonuç olan Algı yönetimi hakkında temel yaklaşımları öğrenmek isteyen herkes katılmalı

Program

3.1. ALGI KAVRAMININ TANIMI

3.2. ALGILAMA SÜRECİ

3.3. ALGI VE GERÇEKLİK

3.4. ALGI TÜRLERİ VE KURAMLARI

3.5. ALGIDA SEÇİCİLİK

3.6. ALGIDA SEÇİCİLİK ÖRNEKLERİ

Katılım ve Kayıt

Katılımcı sayısı sınırlı olduğundan önceden kayıt olmak gerekmektedir.

Program ücretsizdir.

Türkiye Bilişim Derneği Üyelik Koşulları 

  1. Üyelik Başvuru Formu
  2. İki adet fotoğraf
  3. 30 TL ilk giriş ödentisi
  4. 90 TL yıllık üyelik bedeli

Detaylı bilgi için : https://www.tbd.org.tr/uye-hizmetleri/uyelik-kosullari/

Türkiye Bilişim Derneği Ankara Şubesi

Ceyhun Atuf Kansu Caddesi 1246 sokak 4/17 Balgat -ANKARA
Tel: +90 (312) 473 82 15 (pbx) Faks: +90 (312) 473 82 16

 

Eğitmenin Özgeçmişi

UFUK OKAN GÜVENDİREN

Genel :

  • 1997 yılından günümüze profesyonel olarak performans ve kanıtlanmış sonuçlar ile takdir edilen bir kariyer.
  • Yönetilebilecek makro şartlar içerisinde personelin istihdam edilmesi, tutundurulması, gelişimi, eğitim programları tespiti, hayata geçirilmesi, eğitim sunum faktörlerinin bizzat içerisinde olmak, terfi ve unvan değişikliklerinin karara bağlanması, uyuşmazlıkların çözümü, İnsan kaynakları kayıtlarının yönetimi, insan kaynakları politikalarının geliştirilmesi, yasal uyumluluk dahil olmak üzere kapsamlı bir geçmiş.
  • Kurumsal anlamda temsil, müşterilere yönelik (kamu-özel) değişik platformlarda (fuar, panel, b2b organizasyon vb.) kurum tanıtımı ve bilinirliğinin arttırılmasına yönelik aktif bir süreç.

Profesyonel Deneyim :

  • 1997-1999 FORD, SATIŞ PAZARLAMA UZMANI
  • 1999-2007 ŞEKERBANK, İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM /BÖLGE YÖNETMENİ
  • 2007-2012 ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM DANIŞMANI
  • 2012- 2018 ORGANİZE SANAYİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ, İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM DİREKTÖRÜ
  • 2018- HALEN FREELANCE İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM PROFESYONELİ

Eğitim :

  • I. LİSANS ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İKTİSAT
  • II. LİSANS İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, SOSYOLOJİ ( DEVAM EDİYOR)
  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ FİNANSMAN YÖNETİMİ PROGRAMI
  • ST.CLEMENTS UNV PSYCHOLOGY CERTİFİCATE PROGRAM

Sertifikalar :

  • EĞİTİCİNİN EĞİTİMİ
  • FİNANSMAN VE İŞLETME YÖNETİMİ (HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ)
  • İK YÖNETİMİ VE MARKALAŞMA (ATO)
  • İSG TS18001 TEMEL EĞİTİMİ (TSE)
  • BİLGİ ÇAĞINDA LİDERLİK (İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ)
Önceki Yazı Dış Ticaret Diplomasisi Oluşturmalıyız - TİCARET GAZETESİ (İZMİR)
Sonraki Yazı Veriyi Yöneten Rekabete Yön Verir - DÜNYA