YAZILIM ÜRÜN/HİZMET SATIŞ TEKNİKLERİ

17 Eylül 2017 Pazar, Saat 10:00-17:00
TBD İstanbul Şubesi Eğitim Salonu/Kadıköy

Amaç:
Dünyanın en zengin şirketleri arasında yazılım şirketleri, Microsoft, Google, Facebook vs. Yazılım ürünü satmak diğer ürünlere göre oldukça zor. Özellikle yazılım bakım hizmetini satmak bazen imkansız hale geliyor. Ulusal ve uluslararası örnekler yazılım pazarlama, satışında başarılı ve başarısızlık örnekleriyle katılımcılara pazarlama, satış becerileri edindirmeyi hedefliyoruz.

Katılımcı Profili:
Bilişim Ürünü (Yazılım ve Donanım) Satış Ekibinde Yer Alanlar, Yazılım Geliştiriciler, İş Geliştirme Uzmanları, Satın Almacılar, Bilişim Sektöründe Firma Sahipleri

İçerik:

  • Başlıca Satışçı Türleri
  • Satışçının Başlıca Görevleri
  • Mühendislerden Satışçı Olur mu?
  • Yazılımcılar İçin Satış Becerileri
  • Yazılım Kökenli Olmayan Satışçıların Yazılım Ürünü Hakkında Bilmesi Gereken Konular
  • Yazılım Satıcısına Sorulacak Sorular?
  • Yazılıma Özgü Satış Teknikleri
  • Yazılım Bakımı Satmanın İpuçları
  • Yazılımda Jargonlarının Satışa Olumsuz Etkileri
  • Yazılım Satış Döngüsü ve Döngüde Çıkabilecek Problemler
  • Yazılım Satışlarındaki Başarısızlık Örnekleri
  • Yazılımcı Olmayanlara Yazılım Satma İpuçları
  • Yazılımcılara Yazılım Satma İpuçları
  • Yazılım Bakım Hizmetini Nasıl Satmalı
  • Satışta Dağıtım Kanalı Oluşturma ve Dağıtım Kanalı Aracılığıyla Satma
  • Yazılım Satışta Güvenilirlik Kazanmanın İpuçları

Katılım
Katılımcı sayısı sınırlı olduğundan önceden kayıt yaptırmak gerekmektedir.
Program sonunda katılım sertifikası sunulmaktadır. TBD İstanbul gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.

Başvuru – Eğitim Yeri
Kayıt için formu doldurunuz.

Caferağa Mahallesi  Gn. Asım Gündüz Caddesi (Bahariye Caddesi) Adliye Palas Apartmanı No:72 Kat:1 Daire:1 Kadıköy İstanbul Tel: 0216 337 70 41 e-posta: [email protected]

Türkiye Bilişim Derneği Üyelik Koşulları
Üyelik Başvuru Formu, fotoğraf, 120 TL yıllık üyelik bedeli

Previous TBD-HİK Webinarlar Serisi’nin Üçüncüsü 24 Ağustos 2017'de...
Next ONLINE ORTAMLARDA MÜŞTERİ BULMA TEKNİKLERİ