ITIL V3 FOUNDATION EĞİTİMİ VE SINAVI

ITIL V3 FOUNDATION EĞİTİMİ VE SINAVI

Akredite Sertifikalı ITIL Temel Eğitimi ve Sınavı

19-21 Aralık 2011, 09:00-18:00 (3 Tam Gün)

 

BT Hizmet Yönetiminde ITIL Foundation sertifikasının amacı, Hizmet Yönetimi hakkında katılımcının ITIL terminoloji bilgisini, yapısını ve temel kavramları edindiğinin ve ITIL pratiklerinin temel ilkelerini anladığının sertifikalandırılmasıdır. Eğitime katılan her öğrenciye Educore University uzaktan eğitim sistemine ücretsiz erişim hakkı verilecektir. Kurs öncesi okuma dokümanları (prestudy) ve kurs sonu deneme sınavları LMS ortamında ayrıca erişime açık olacaktır. Eğitime katılım sonunda tüm katılımcılara ITIL V3 Giriş Kitabı, Deneme Sınavı ve Katılım Belgesi verilecektir. Eğitim sonunda ayrıca akredite ITIL V3 Foundation sınavı yapılacaktır. Sınav tercihe bağlı ve ücretlidir.

Eğitim Program İçeriği

  1. 1.      ITIL Temelleri
  2. 2.      Başlangıç, Gelişme ve Yönetim
  3. 3.      Beş Temel Kitap
  4. 4.      Hizmet Yönetimi Pratikleri
  5. 5.      Temel  Terim ve Tanımlar
  6. 6.      ITIL v3 Ana İlkeler ve Modeller
  7. 7.      Hizmet Stratejisi
  8. 8.      Hizmet Tasarımı
  9. 9.      Hizmet Dönüşüm
  10. 10.   Hizmet Operasyon
  11. 11.   Sürekli Servis İyileştirme
  12. 12.   ITIL v3 Süreçleri
  13. 13.   Hizmet Stratejisi
  14. 14.   Hizmet Tasarımı
  15. 15.   Hizmet Dönüşümü
  16. 16.   Hizmet Operasyon
  17. 17.   Sürekli Hizmet Yönetimi
  18. 18.   Fonksiyonlar
  19. 19.   Roller ve Sorumluklar
  20. 20.   Teknoloji ve Yapı
  21. 21.   ITIL® Yeterlilik Şeması
  22. 22.   Örnek  Sınav

 

Kimler katılmalı

Şirket Yöneticileri, Kalite Yöneticileri, Risk Yöneticileri, Denetim Kurulu Üyeleri, Bilgi Teknolojileri Yöneticileri, Proje Yöneticileri, Yazılım Geliştirme Yöneticileri, BT Servis Yöneticileri, BT Uzmanları, İç Denetim Uzmanları

 

Neden Benzersiz Bir Eğitim

Educore People Cert’den akredite olan tek Türk kurumudur. Türkiye’de akredite ITIL eğitimleri vermeye yetkilendirilmiş tek Türk şirketi olan Educore’un akreditasyonunu www.educore.com.tr web sitesinden teyid edebilirsiniz. Diğer ITIL Foundation eğitimlerinde bu akreditasyonu sorgulayınız.
Benzersiz BT Hizmet Yönetimi araçlarının kullanımının iş süreçlerinde bilgi aktarımını nasıl hızlandırdığını katılımcılara göstererek, Toplam Kalite Yönetimi destekli ve derinlemesine BT bilgisi edinerek yönetici geliştirme programları disiplinleri baz alınıp hazırlanmış akredite bir eğitimdir.

 

Katılım ve Başvuru

Bilgi Almak ve Telefon ile Rezervasyon Yaptırmak için :

Istanbul Telefon:  +90 216 348 26 73

Ankara Telefon:  +90 312 295 62 33

TBD Istanbul Şubesi Telefon : +90 216 337 70 41

Email: [email protected]; [email protected]

Eğitimler , Educore Eğitim Merkezi, Istanbul Kadıköy Şubesinde gerçekleştirilecektir. Oturumlara ya da kursun tamamına katılım için lütfen iletişime geçiniz.

 Eğitim Yeri: Educore Eğitim Merkezi, Karakolhane Cad. Duatepe Sk. 38/2 Kadıköy, Istanbul

 

 

EĞİTMEN HAKKINDA

 

ERMAN TAŞKIN

IT Sektöründe 11 yıl önce yazılım geliştirme ile başlayan çalışma hayatı IT Servis Yönetimi,IT Yönetimi, GRC ve Bilgi Güvenliği Yönetimi konularında danışmanlık ve denetçilik  ile devam etmiştir. Eğitmen, danışman ve denetçi olarak katıldığı onlarca kurumsal projede ITIL, ISO 20000, ISO 27001, BS 25999 ve COBIT konularında yurtiçi ve yurtdışı çeşitli kamu ve özel sektör kurumlarda görev almıştır. IBTECH bünyesinde Auditor ünvanı ile çalışmış, Finansbank IT ile IBTECH için COBIT, SOX, ISO 27001, ISO 20000 ve CMMI projelerinde görev almıştır. ISO 27001, ISO 20000, ISO 9001 konularında IRCA onaylı baş denetçi olarak 6 belgelendirme kurumunda denetçi olarak 85 kurumun denetiminde görev almıştır. CISA, ITIL Service Manager, ITIL Foundation, COBIT Foundation, CCNA, MCPD, ISO 27001 Lead Auditor, ISO 20000 Lead Auditor, ISO 20000 ITSMF Auditor, PMP Eğitim ve sınavlarından başarı ile geçmiştir. İTÜ Uzay Mühendisliği mezunu olup İşletme Yüksek Lisansını tamamlamıştır. ITIL, Expert, Auditor ve Consultant serisi tüm eğitimlerde akredite edilmiş eğitmen olan Erman Taşkın, Bilgi Teknolojileri Yönetimi, Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi , GRC , İş Sürekliği Yönetimi konularında dört adet yayını bulunmaktadır. IGRCI Uluslararası GRC Enstitüsü başkanlığı ve ISO Uluslararası standartlar enstitüsü Tükiye Bilgi Teknolojileri ayna komitesinin başkanlığı görevlerini de sürdürmektedir.

Önceki GOOGLE SEO VE SEM SEMİNERİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Sonraki KAYITLI ELEKTRONİK POSTA (KEP) SEMİNERİ TEKRARLANDI